پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119077
شما در حدي نيستيد که از قلعه‌نويي حرف بزنيد
تاریخ انتشار : 1393/07/08 11:22:38
نمایش : 1278
معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: «روشن يک روز با فتح الله زاده، يک روز با مرحوم حجازي و يک روز با امير قلعه نويي به مشکل مي خورد.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي نظري جويباري درباره شرايط استقلال اظهار داشت: «استقلال شرايطش خيلي خوب است. در شش بازي ابتدايي ۱۸ امتياز گرفتيم و فقط سه امتياز از صدر جدول فاصله داريم. نمي دانم چرا برخي مي خواهند آتش بيار معرکه شوند و تيم را دچار مشکل کنند. اين رويه درستي نيست. استقلال در بازي هاي اخير بسيار روان بازي کرده و هواداران از عملکرد اين تيم رضايت دارند.»



وي درباره سه شکست پياپي استقلال در هفته هاي اخير گفت: «کمتر اتفاق مي افتد تيمي شش هفته پشت سر هم ببرد و کمتر هم اتفاق مي افتد که تيمي سه هفته پشت سر هم ببازد. من اطمينان دارم قلعه نويي خيلي زود بر اوضاع مسلط مي شود و تيم را به شرايط مطلوب بازمي گرداند.»



نظري در خصوص انتقادهاي روشن اضافه کرد: «آقاي روشن فوتباليستي بزرگ بوده و براي همه ما قابل احترام است اما ايشان هيچ وقت با يک تيم معمولي به جايي نرسيده است و در مربيگري جايگاهي ندارد. همه کارشناسان مي دانند کارنامه امير قلعه نويي مشخص است و احتياجي به تعريف و تمجيد ندارد.»



معاون ورزشي باشگاه استقلال ادامه داد: «بايد به روشن بگويم شما يک روز با فتح الله زاده، يک روز با مرحوم حجازي، يک روز با امير قلعه نويي و يک روز با ديگري به مشکل برمي خوريد. چه خوب است که کارنامه خودتان را ارائه دهيد. با همه احترامي که براي تان قائلم مي گويم که شما در حدي نيستيد که درباره امير قلعه نويي صحبت کنيد.»



وي در ارتباط با ادامه مسير استقلال در ليگ برتر توضيح داد: «ما ابتداي فصل خوب بوديم و هر بازيکني را که مد نظر کادر فني بود جذب کرديم. شما مطمئن باشيد که اين تيم صددرصد قهرمان خواهد شد.»



نظري در پايان گفت: «ملوان تيم جوان و با انگيزه اي است. آنها در هفته هاي اخير نتيجه نگرفته اند اما با توجه به ميزباني و حمايت هواداران، بايد در اين بازي به پيروزي برسيم.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html